AdBlue este marcă înregistrată pentru AUS32 , o solutie apoasa , uree 32,5% , care este utilizat cu sistemul de reducere catalitică selectivă ( SCR ) pentru a reduce emisiile de oxizi de azot de la eșapamentul vehiculelor diesel . AdBlue este o soluție 32,5 % de înaltă puritate uree în apă demineralizată , care este clar , non - toxic si sigur de manevrat. Este non exploziv , non inflamabil , nici nocive pentru mediu . AdBlue este clasificat în categoria de risc minim de fluide transportabile . Acesta nu este un combustibil , nici un aditiv pentru combustibili și trebuie să fie utilizate într-un rezervor dedicat în vehicul grele . Acesta este alimentată într -un mod similar cu realimentare diesel.
Consumul mediu de AdBlue este în general de 5 % din consumul de motorină. Veți folosi aproximativ 5 litri de AdBlue la fiecare 100 de litri de motorină .
AdBlue-ul poate fi stocat timp de 1 an, dacă acest lucru se realizează într-o manieră corectă și anume departe de lumina directă a soarelui . Acesta trebuie să fie protejat de temperaturi prea calde sau prea reci . Punctul său de congelare este de cel -11 grade Celsius . Atunci când dezgheata , produsul va păstra calitatea sa inițială . Ar trebui să fie stocate într-un pachet sigilat și într-o zonă de depozitare bine ventilată .
AdBlue combinat cu tehnologia SCR va ofera o solutie eficienta de combustibil , cu emisiile de CO2 mai mici , apoi soluții competitive. Toți producătorii majori de camioane din Europa și America de Nord oferă în prezent modele SCR echipate . Viitorul standardele de emisii Euro VI este setat pentru a consolida cererea de această tehnologie
AdBlue combinat cu tehnologia SCR va ofera o solutie eficienta de combustibil , cu emisiile de CO2 mai mici , apoi soluții competitive. Toți producătorii majori de camioane din Europa și America de Nord oferă în prezent modele SCR echipate . Viitorul standardele de emisii Euro VI este setat pentru a consolida cererea de această tehnologie